My exchange year in the USA

Een hele kleine update

Hoi allemaal,

Zoals de titel al zegt: een kleine maar (voor mij) leuke update!
Mn aanmeldingspakket wordt in Nederland door twee verschillende personen nagekeken en wordt daarna doorgestuurd naar Amerika. Twee en een halve week geleden heb ik dus te horen gekregen dat mijn (USA sized) aanmeldings pakket door de eerste persoon hier in Nederland is goedgekeurd! Super leuk natuurlijk want dit wasweereen stapje dichterbij! Nu zou mijn pakket door gaan naar de tweede controle om er helemaal zeker van te zijn dat alles zou kloppen. Eergister (20 oktober) heb ik nog gemaild met TA omdat ik benieuwd was waarom ik nog niks had gehoord aangezien de eerste controle niet langer dan een week duurde. Gelukkig had het niks met de inhoud van mijn pakket te maken.

EN TOEN ...............

Twee dagen later, terwijl ik rustig naar Gossip girl zat te kijken, kreeg ik opeens een mailtje van TA. "Goed nieuws" was het eerste dat ik las. Toen snel naar beneden gerend om op de laptop de mail eens goed te lezen. Mijn pakket is nu officieel onderweg naar Amerika en wordt daar ook nog een keer gecontroleerd.

Nu mijn pakket naar de andere kant van de wereld vliegt begint het toch allemaal wel een beetje spannend te worden & is hopelijk het volgende mailtje dat ik krijg "we hebben een gastgezin voor je gevonden". Dat is nog wel ver weg maar ik kijk er nu al super erg naar uit!

Deze kleine update is nog best een verhaal geworden dus voor deze keer stop ik er weer mee. Laat gerust berichtjes achter, vind ik namelijk super leuk!

Laughing

Kusjes,
Luna

Reacties

Reacties

Idris <3

Luuuuun, super tof deze blog. Het schiet inderdaad al lekker op! Deze blog wordt volgend jaar mijn verhaaltje voor het slapen gaan hahaha :D

Hennie SR

Leuk en spannend he!

Saskia

Hey Luuntje,

Spannend nu het echt serieus gaat worden. Tuurlijk ben je zenuwachtig, logisch. Hou
ons maar lekker op de hoogte!xx

Bianca

Als dit soort dingen gebeuren dan komt het nu wel allemaal heel dicht bij ondanks nog ver weg.... Wel je best blijven doen op school hoor, je weet nu weer waarvoor je het doet.. xxx

Mariel

Go for it girl! You can do it!

oma Fia

Meid wat zijn we trots , Dikke kus

Karianne

supper leuke blog! :) haha ik ga jou ook blijven volgen en ik hoop je nog een keer te zien!

Groetjes,

gaws

ja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active