My exchange year in the USA

Colorado it is!

hoihoi,

IK BEN ZO BLIJ, afgelopen woensdag kwam mn zusje springend en lachend naar me toe gerend met de telefoon in der hand. Eerst dacht ik dat het oma was of dat mn werk belde of ik eerder kon komen aangezien ik die avond van 6 tot 9 moest werken! Maar neee, het was oma niet en al helemaaal niet de DEEN om te vragen of ik kon komen, het was TRAVEL ACTIVE!!
Nadat ik alle formulieren, foto's en brieven had gestuurd kon dit nog maar één ding betekenen: IK HEB EEN GASTGEZIN! Dit was niet meteen het geval toen ik de telefoon opnam.. Eerst werd er verteld dat er een potentieel gezin voor me was gevonden maar dat het ging om een double placement (twee forgein exchange students in één huis). Ik moest aangeven of ik daar nog steeds voor open stond. Natuurlijk heb ik meteen ja gezegt en de papieren die ik hier voor WEER moest tekenen getekend, want Amerika is Amerika niet als je op alles je handtekening moet zetten om te bevestigendat je de 100 pagina lange voorwaarden accepteerd! Nadatik dit gedaan had kreeg ik te horen dat het nu nog twee dagen maar ook wel twee weken kon duren voordat het allemaal officieel was en ik dus info kon krijgen over mijn gastgezin!
Twee weken op een mensen leven lijken niet lang maar ik kan je zeggen: als je weet dat er iemand in Amerika op je wacht en jij moet nog twee weken wachten voordat je uberhaupt weet waar je naar toe gaat is dat VERSCHRIKKELIJK lang!

Maandag ochtend ontplofte ik bijna, ik had de afgelopen dagen al 1000 verschillende gastgezinnen ingebeeld en honderde verschillende schoolnamen bedacht! Smiddags hield ik t niet meer en besloot ik een mailtje te sturen. En ja hoor, nog geen twee uur later had ik Stacey van TA aan de telefoon! "Ik zag je mailte en ik heb heel goed nieuws voor je!", ik heb dus een gastgezin en nu is het officieel! Ik kreeg meteen te horen waar ik kwam en waar mijn gastgezinvan houdt!

Ik kom in Evans, Colorado. Mijn hostmom Deborah is 63 en mijn hostdad Leslie (ookwel Les) is 67! Ze houden net als ik van reizen en familie activiteiten, ze gaan dan ook vaak samen kamperen, shoppen, uiteten en ze vieren de traditionele feestdagen met de hele familie! Super gaaf allemaal!
Ik ga naar school in een stad verderop, dit is omdat in Evans nog een heel nieuw dorp is met tot nu toe alleen een primary & middel school. De school heet Northridge high school en is "THE HOME OF THE GRIZZLIES"!!

Ik wil verder nog niet zo heel veel over mijn gezin op internet zetten maar er staan bij de foto's op deze blog een paar kiekjes van mijn toekomstige huisje!

Hope to see you soon,
Luna

www.youtube.nl/watch?v=nYGpelWYFx0

Reacties

Reacties

Mary Eikelhof

Hoi Luna wat geweldig dat er een gastgezin voor je is gekomen. Nu kan je echt plannen maken. Succes en sterkte voor de komende tijd. Groetjes Mary en Paul

john bakker

he luna gaaf man vind het echt stoer van je. neem je wandel schoenen maar mee lijkt me ook erg mooi daar we blijven je volgen ????????????

Marion

Zo super trots op jou! ????

Anita de Lange

Wat gaaf!! Heerlijk skieen!!!
Heerlijk om nu echt plannen te kunnen maken.
Spannend allemaal

Jerry Bakker

Wow wat een mooi avontuur Luna
Ben jaloers hoor
Top

Iris

Wat goed Luun! Wat zal je blij zijn!! ???????? spannend hoor!!

oma Fia

hoi lieve schat wat super voor je en spannend.
We leven verschrikkelijk met je mee ik heb meteen even gegoogeld of er orkanen of tornado `s voorkomen gelukkig niet het geval. Dicht bij Aspen dus neem je wintersport gedoe maar mee.xxxxxxxx

Bianca

Wat heerlijk voor je dat het nu allemaal "echt" wordt! Eerst nog even het -niet te onderschatte- examen doen en dan... US of A mijn nicht komt eraan!!!!

Aimée

Woehoeeeee gaaf luna!!

Willemijn

aaaaah! Super vet luna!

Maud

yesss! super gaaf luna!

Tineke

Wat fantastisch voor jou, eindelijk een gastgezin. Super...........gefeliciteerd. Het is nu werkelijkheid en het gaat allemaal gebeuren. liefs Tineke

Floor

Waaaahhh!!! Gaaaf! Super hoor!

Mariel

May all your dreams come true in USA!
Wat een geweldig nieuws!

Anneke en Hennie SR

Mooiiiii
Wat een goed bericht.
Gefeliciteerd

Francis

Wat fijn. Gefeliciteerd.

petra van beveren

Woooow kan mij voorstellen dat je nu een gat in de lucht springt, dit is echt gaaf zeg. Wat een avontuur en wat leuk dat je weet waar je komt. Dit gaat echt een toptijd voor je worden die je niet snel zult vergeten. Nu nog even snel de laatste maanden hier voorbij trekken.????

saskia

Wat super he Luna!! Het lange wachten wordt beloond. Wordt genieten.xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active