My exchange year in the USA

BOEING 767

Hey allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik me samen met mn ouders heb aangemeld voor een jaar highschool USA. Wat daarna allemaal is gebeurt is voorbij gevolgen! Ik heb allemaal formulieren moet invullen, brieven moeten schrijven en foto's moeten sturen. Het is zo raar hoe de tijd gewoon voorbij vliegt en hoe ik al een maand met mijn gastgezin email.

Vandaag heb ik een mailtje gekregen van Travel Acitve. Mijn ticket voor een vlucht naar Newark op 5 augustus is geboekt! Dit betekend dat ik met (tot nu toe) 2 andere meiden uit de groep tijdens de tweede New York orientatie naar Amerika vlieg! Super leuk natuurlijk!!

Wat ik al zei was dat de dagen echt voorbij vliegen. Het is alweer bijna 6 maanden geleden dat ik me interview had, alweer iets meer dan 4 maanden dat ik werd geaccepteerd en het is nu een maand geleden dat ik een gastgezin kreeg!
Maar niet alleen mijn Amerika avontuur verloopt snel. Ook mijn dagen op de altijd geliefde middelbare school lopen af. Aankomende week School Examen week, dan nog maar 6 weken examentrainingen en daarna alweer het examen!

Verder wilde ik ook nog even zeggen dat ik veel mail met mijn gastgezin! Het is een hele lieve familie die voor iedereen openstaat. Ik mail vooral met mijn gastmoeder die door alle andere exchange students en mensen om haar heen 'grandma' wordt genoemd. Ze komt heel lief over en verteld veel dingen over hoe hun leven er aan toe gaat. Het gezin heeft al meer dan 20 jaar gaststudenten in huis dus ik kan wel spreken over een goed ervaren gezin haha. Ik ben super blij met mijn toekomstige huis en kan alle opa's en omaatjes (en verdere familie....) hier in het veilige Nederland gerust stellen dat ik in goede handen ben aankomend jaar!

Kusjes,
Luna

Reacties

Reacties

michel van soest

Lekker he mop je weet steeds meer waarvoor je zo hard werkt.
Ben erg trots op jou.

Hennie SR en Anneke

Spannend allemaal he Luna. Wij kijken al naar je verhalen uit Maar eerst je examen. Wij wensen je veel succes mee. Gr????????

Maud

yes gezellig Luna!

Bianca

Jee Lun het schiet nu echt op he? Even schouders onder het examen zetten en dan.... New York New Yoooorkkk!!!!

oma Fia

Wat een spanning(leuke spanning hoor) maar toch. Nog even door bijten en dan.........???????????????

Tineke

Wat leuk Luna, om weer over jouw verdere ervaringen te lezen. Ik wens je 100% kans toe om te slagen voor jouw eindexamen!! lieve groetjes, Tineke

greetje en teun bogaard

hier een eerste (late) reactie van ons, we gaan je zeker
volgen als alles goed gaat, go for it and lots of succes !!!
greetje en teun.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active