My exchange year in the USA

Tik Tok, duurt lang

Hey

Vandaag ben ik een dagje vrij, vandaag is het bijna 2 maanden geleden dat ik te horen heb gekregen dat ik op de Amerikaanse site sta en dat gastgezinnen mij uit kunnen kiezen & vandaag is echt zo een dag waar ik gewoon NIET MEER KAN WACHTEN OP EEN GEZIN!!! Heel vervelend is dat. Wetend dat je er niks aan kan doen en gewoon moet wachten. Stiekem hadden we gehoopt dat de Amerikaanse gezinnen tijdens Thanksgiving misschien met hun familie zouden overleggen wat zij er van vinden om mij te nemen en de knoop daarna dan echt door te hakken. Maar dat is tot nu toe nog niet echt het geval :(
Maaaaar, dit betekend niet dat er geen hoop meer is hoor, TA heeft aangegeven dat het gemiddeld 3 maanden duurt voordat er een gastgezin is gevonden. We wachten dus nog even geduldig af. Misschien hakken ze dit keer wel de knoop door maar dan bij het Kerst diner!

Dit berichtje was niet heel lang maar ik dacht laat ik jullie maar weer eens op de hoogte houden. Laat vooral een berichtje achter, die zijn leuk om te lezen!

Kusjes,
Luna

Reacties

Reacties

mama

Vrouwtje ongeduld!! Haha, ik begreep het wel hoor, wachten duurt lang als je iets graag wilt. Nog voor je naar de US vertrekt heb je dus al een les geleerd......wachten!!
Maar wij wachten in spanning met je mee hoor.
XX

Oma

Juffrouw ongeduld wij vinden het misschien ook wel spannend wat dacht je daar van ????????

oma Fia

Lieve ongeduldige schat voor je het weet is het zover hoor maar zoals het gezegde is.......geduld is een schone zaak. Maar daar heb jij natuurlijk niets aan !!??????

petra van beveren

Hoi Luna, leuk om je langs deze site te volgen met je reis en het grote avontuur, begrijp ook helemaal dat je niet meer kunt wachten maar opeens komt straks het bericht en dan is het zover!!!. Want wie wil jou nou niet in huis hebben? daar vechten ze natuurlijk om???? dat zal het zijn. Dus????? nog heel even GEDULD!!!!!????

Tante B

Ja wachten is altijd vervelend! Maar jehebt een punt: wellicht met Kerst dat er een gezin voor jou kiest. Ik zal voor je duimen hoor! xxx

Karianne

Hey hey, wachten duurt idd heel lang, ben ook aan t hopen op een gezin, maar helaas:( ik hoop dat je snel een gezin hebt!

luna

Hey! Karianne ik heb eengroep whatsapp groep gemaakt met wat andere mensen die okk volgend jaar gaan! Als je een je nummer geeft zal ik je toevoegen als je dat wilt ! :) We moeten nog even vol houden maar er zullen vast gezinnnen komen voor ons :)

Anna

Superleuk! Wist helemaal niet dat je dit ging doen! Knap hoor :)

Xx Anna

Mandy Prill

Heee.
Ik ga volgende zomer ook naar Amerika!
Ik zou het leuk vinden om ook de whatsappgroep te joinen!

Groetjes :)

luna

Hey, supee leuk dat jij ook gaat! We zitten nu al met zn vieren in de groep! als je wilt moet je dan even je nummer geven, of me even op facebook toevoegen zodat je nummer niet open en bloot staat!

Anouk

Dat wachten is echt stom ja, ik ging stiekem ook elke dag kijken of ik er af was :) Maar volgens travelactive heb ik ook echt wel supervroeg mijn gastgezin gekregen, maar je word pas echt zenuwachtig als je er niet meer op staat en je dan moet wachten.....

luna

Jaa anouk jij hebt er echt maar een hele korte tijd op gestaan :0 Heb je nu ook al contact gehad met je gastgezin ?

tineke

Hoi Luna, vanuit Almere ga ik jou toch nog even bedanken voor jouw up-date. Ik zou zeggen hou de moed er in en er komt vast deze maand wel een familie voor jou. Fijne Kerst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active