My exchange year in the USA

American girls on tour

Hey hey,

Tis niet heel lang geleden dat ik heb geblogd en er is in de tussentijd ook niet heel veel veranderd maar wilde toch weer even een stukje hierop zetten! Vooral ook voor mezelf dat ik dit allemaal kan teruglezen en natuuurlijk voor de mensen die SUPER geïntereseerd zijn (not)..

Maarja, vandaag (3 januari) heb ik samen met een groepje andere Amerika gangers een super leuke dag in Utrecht gehad! We hadden namelijk drie weken geleden een whatsapp groep (class of 2016????) gemaakt waarin we in het begin pas met 5 mensen waren en nu al met 15 ! Na veel moeite hadden we dus een datum geprikt maar op die datum kon één iemand jammer genoeg niet mee :( Donderdag avond kregen we ook nog te horen dat we met nog iemand minder gingen omdat er een griepje heerstte :( Uiteindelijk toch een super leuke dag gehad en pas S'avonds weer thuis gekomen!

Voor de meiden die meewaren en dit lezen: bedankt voor de leuke dag!

Verder zal ik weer wat posten als er iets bekend is over een gastgezin! & nog ééééén keer; als je me wilt blijven volgen vul dan even je email in aan de rechterkant op deze site!

Kusjes,

Luna

sofia

Super meidje

michel

Erg leuk dat jullie dit al doen.

Bianca

Leuk om al een beetje een band met hen op te bouwen.

Tineke

Hoi Luna, leuk hoor zo'n dag met die meiden. Het geeft je weer een boost om door te gaan, toch?
Weet zeker, dat binnenkort jij het bericht kan plaatsen, dat je een gastgezin hebt gevonden. Nog even geduld!!
lieve groet, Tineke