My exchange year in the USA

GESLAAAAAAAAGD

Zoals de titel al doet vermoeden; IK BEN GESLAAAAAAAAAGD. Geslaagd, geslaagd voor mn havo, geslaagd voor mn havo na 5 lange jaren! wow...
Nu is het niet meer "ik ga naar amerika, maar eerst nog even slagen" maar "ik ga naar Amerika!". En dit is nu nog maar 53 dagen, 53 dagen voordat ik vertrek, 53 dagen voordat ik dit alles ruil voor een nieuw leven in Colorado.

Donderdag 11 juni zouden wij tussen drie en vier uur gebeld worden met het goede of slechte nieuw. Die ochtend kregen wij van onze mentor te horen dat we al vanaf half drie bereikbaar moesten zijn omdat we eerder gebeld konden worden. Om half drie kregen we weer een berichtje: de vwo klassen moesten nog besproken worden dus het zou een beetje langer gaan duren voordat we de uitslag kregen. Toen om tien voor vier belde mn mentor;

"Hey luna, je mag je koffers gaan pakken want je bent GESLAAGD!!!"

En toen wist ik het, ik ben geslaagd, ik ga naar Amerika! Na de vlag opgehangen te hebben moest ik snel naar school om mn cijferlijst op te halen. Ik was erg benieuw omdat ik van veel vakken al zelf iets had proberen na te kijken. (Gelukkig) kwamen mn cijfers niet overeen met de cijfers die ik zelf had berekend en ben ik uiteindelijk met een mooi gemiddelde van een 6,24 geslaagd!

Nu duurt het dus nog 53 dagen voordat ik vertrek. Ik moet alleen nog mn visum aanvragen en mn koffer inpakken, maar eerst nog lekker drie weken op vakantie naar Spanje!

Kusjes,
Luna

"If your dreams don't scare you, they aren't big enough".

Reacties

Reacties

oma Fia

Lieve schat, zo gegund!!????????????????????????MAAR WAT ZULLEN WE JE MISSEN.

Jolands

Super gefeliciteerd Luna!! Je avontuur kan beginnen!! Xxx

Bianca

Heerlijk hoor meid! En ik hoop vanaf 5 augustus regelmatig dit soort leuke verhalen te kunnen lezen

Isabel

Heel erg gefeliciteerd ??????????????????
Maar ga je wel missen.????

tineke

Beetje late reaktie Luna. Ik was op vakantie.......maar een zeer welgemeende felicitatie. Knap hoor meisje. Ik gun je een heel, fijn jaar in Amerika.

greetje en teun

it is the final count down..... congratulations, the american
dream is near, proud of you !
regards greetje and teun.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active